uchh...

Ända sen Sara & Sandra slutade jobba hos mig eller Sandra är mamna ledig ochg kommer förhopningsvis tillbaks men men...Har mitt liv varit kaos jag har avskedat folk hela tiden säkert 5 st på mindre en ett år och det är jätte jobbigt, senast gjorde jag det idag det vare jätte jobbigt tyckte om denna tjej men vi kanske inte passade som Assistent och brukare utan hade vi vart kompisar kanske det hade vart en annan sak men men det var jätte jobbigt men det var nog det absolut bästa för oss båda för vi trivdes inte med varan helt enkelt vi funkade inte ihop tråkigt nog...har mått väldigt dåligt över detta idag usch usch usch!

Men men imorn åker jag till Sandviken skönt att koppla bort allt här hemma , vi ska bo på hotell och gå på Westerntävlingar ska bli jätte kuul!

Men så nu är det dagsa att sova upp tidigt imoorn!

Godnatt!



Kommer sakna dessa pluttar men farfar är hundvakt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback