vistelsen 79 A - 79B

9/4- 2006 Söndag!


Hej älskade Alice.
jag vet knappt vad jag ska skriva trots att jag har så mycket känslor inom mig.
Det är svårt att finna orden.
Men jag tänker på dig hela tiden och jag kommer finnas här för dig när du en behöver mig.
Glöm aldrig det.

"Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu.Att du är älskad för din egen skull.
För ingen annan är som du...

Johanna S i gues!




9/4- 2006 Söndag.

Hej gumman!

Jag har svårt att hitta ord, det finns så mycket jag vill säga.
Just nu sover du , men när du vaknar kommer jag och hälsar på dig.
Jag vet att du är stark så du fixar det är.

Tänker på dig Kramar Emma .M









Kommentarer
Postat av: Emma Mörk

Vad gulligt av dig att lägga ut det man skrev till dig =)

Jag kommer aldrig att glömma den dagen jag var upp till dig. Det var som att allt stod stilla.. den stora maskinen där inne som lät (andnings grej tror jag) och man fick gå in i någon slags dräkt.. det var inte verkligt och jag visste inte vad jag skulle säga. Det enda jag visste var att du skulle klara det och bli så mycket starkare och det har du ju bevisat också att du har =)



Kram

2009-06-15 @ 10:18:16
Postat av: P

Fina ord du fått! =)

2009-06-15 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback