Vistelsen 79A- 79B

För 3 år sedan var det värstsa året i mitt liv 2006 ett år jag alltid kommer minnas och samtidigt hata föralltid, det var då mitt liv vändes upp och ner på bara en natt jag åkte in på sjukhuset när det var vinter och vaknade upp utan händer och fötter när det var sommar, det var den värsta sommaren i mitt liv, den bvestod bara av tårar , sår omlägningar i timmar, spyor, mediciner / smärtstillande i stora lass, operation efter operation, en ständig kamp med mat för jag var så underviktig och en jävla massa träninbg! Ja den var hemsk ni kan inte förstå hur det var och jag vill aldrig hammna där igen.
Men nu tänkte jag att nå skulle få höra allt ur personal, familj, släkt och vänners synvinkel .
Så nu kommer jag lägga upp lite inlägg varje dag ur en liten bok som alla fått skriva i.
Bara så ni sks förstå ungefär hur det var då våren/sommaren 2006.






11/4-2006

Här sitter vi och tänker på dig.
Du finns i våra tankar hela tiden, alla saknar dig jätte mycket.
Det finns inte ord för det som hänt.
När du vaknar upp kommer vi finnas där för dig hela tiden utan tvivel.
Du är vår fina, bästa Alice.

Alice jag älskar dig / Camilla

Tycker om dig väldigt mycket/ Louise!




11/4-2006

Alice bästa vänner i 11 år 100 år till ju =)
och som vi alltid sagt
Allis&Pillis
sida vid sida
Livet ut.

Jag älskar dig min prinsessa/ Camilla

Du klarar det här , de vet jag
tillsammans klarar vi allt ! <3




11/4-2006


Alice älsklings syrran!
Jag finns alltid här för dig vare sig det är dag eller natt.
Du är ju min tvilling och familjen sviker man aldrig.
Du kommer alltid ha en speciel plats i mitt hjärta.
Du och jag ska fortsätta ha lika roligt som vi brukar ha för vi har ju så kul tillsammans eller hur!
Det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig.
Du & jag föralltid gumman!
Tänker på dig hela tiden!
Många pussar din Denise!


Enjoy!




Kommentarer
Postat av: linaa

Snyft så fint måste vara väldigt stärkande att ha alla dessa ord från nära och kära!

2009-06-22 @ 19:44:14
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback