inge bra.

Nu känner jag mig deppig jag tänker och tänker varför? varför? Ibland vill man verkligen ge upp allt i detta liv ibland orkar man inte ta ett enda andetag till..så känner jag nu.
Allt är så svårt att förklara ...jag är ledsen iaf..
Många gånger kan jag känna att folk kommer och hälsar på mig bara för att dom måste men absolut inte på en fredag eller lördag för då kan man ju ha ganska mycket roligare att springa runt och supa en att vara med Alice..det är sorgligt.

Tänk att näre man är med om något hemskt då älskar alla en, men så fort man blivit bra och livet flytter på igen då är man som helt borta..det äör sorgligt att det ska behöva hända något hemskt för att många ska öppna upp ögonen till verkligheten, vissa får skuldkänslor och säger förlåt via ett mail bara för att man håller på att dö det är ju sjukt.

Jag försöker varenda dag att leva , tro på framtiden..men det kan vara svårt ibland när det enda man ser är ett svart hål.


Tänk att livet skulle bli såhär , många säger till mig om jag vore du hade jag typ hoppat framför tåget....tänk va fega människor är. Jag skulle aldrig våga .


uch nu ska jag sova ,,,hoppas på en bra dag imorn men det tvivlar jag på...


Jag ca 2 veckor innan jag blev sjuk..





Jag 6 månader efter mitt insjunkande, tänk va det kan göra det är läskigt...



Titta va tunt och slitet mitt hår är..-





ca 9 månader efter allt...





Där kan man inte tro att jag var dödssjuk för mindre en ett år sen , det enda man ser är track äret på halsen där respiratorn var kopplad.








Kommentarer
Postat av: Anonym

du är stark

2009-03-14 @ 09:49:54
Postat av: Sandra

Jag förstår mig inte heller på folk som är ute och super varje helg. Jag kommer iallafall gärna och hälsar på dig en fredag eller lördag!:-)

Och jag tycker du är jättefin på alla bilder!

Kram Sandra

2009-03-14 @ 13:54:09
URL: http://sandris.webblogg.se/
Postat av: louise

fan vad härligt :D jodå haha kuggade på teorin ju! ;)

2009-03-14 @ 17:00:20
Postat av: En som verkligen bryr sig

Ända sen jag hörde historien om dig har jag känt starkt för det som hände. Hörde av nån kompis kompis kompis.....osv.(Hoppas du inte tar illa upp)



Jag blev otroligt ledsen trots att jag inte alls vet vem du är. Trots det är du ändå ganska nära. Du gick i nån kompis parallell klass typ. Det kändes otroligt hemskt att höra vad som hade hänt utan att kunna göra nåt. Har tänkt på dig då och då sen dess och undrat hur du mår. Hoppas du tar detta på ett bra sätt och inte tror att jag är en stalker hehe :). Hittade precis din blogg och blir jätterörd när jag läser det du skriver. Sitter faktiskt här med en tår i ögat!



Du är otroligt stark och du kämpar på otroligt! Du är grymt söt dessutom :) Jag önskar dig ALL lycka i framtiden och vet att du kan klara allt!



många styrkekramar till DIG! / En som verkligen bryr sig

2009-03-17 @ 00:37:11
Postat av: Anonym

Det värmer att höra! men vad heter dudå=)?

2009-03-17 @ 19:21:35
Postat av: thessan

Du är en stark Kvinna Alice!



Du är ett exempel på att det faktiskt går att ta sig upp från backen när man väl ligger där!

Just för du har en stark vilja och du kan!



Du har en lång resa kvar i ditt liv med alla dina planer om att resa och ta körkort :)



Upp med näsan och visa att du kan allt och är bäst!

Lycka till med allt!!



Kram Thessan (saras syster)

2009-03-22 @ 17:15:13
URL: http://stronglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback