Måndag

Te te te jag älskar verlkligen te favotriten just nu grönt mint te, jag har blivit helt besatt.

Och jag guldfisken själv glömde ju självklart att ta kort , men imorn så måste jag komma ihåg ska iaf försöka !

Idag har det gått skit bra att köra inga tvära inbromsningar och perfekta parkeringar , det här är så JÄVLA kul!!
Imor har jag två körlektioner  en 45 minuters och en 1 och en 1/2 timme sen 2 teori privat och en gemensam kulkulkul.
Har suttyit och pluggat nu i några timmar men kände att jag behövde en pause så tog en kopp te och satte mig här vid datan  och lyssnar lite Taylor Swift jag älskar hennes låtar.

Och igår jag gick och la mig kl 10 shit rekord på typ 1 år tror jag ! men det ska fortsätta med de kanske inte idag då jag tänkte plugga lite extra.


Nej nu ska jag fortsätta plugg , sov gott .


Kommentarer
Postat av: cc

du är så jävla duktig!

jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig.

din personlighet slår allt och alla för du är så himla bäst på alla sätt. det bästa av allt är att du är min bästa vän, och att du alltid är samma Alice som du alltid varit, trots allt som hänt. BÄST

2009-03-03 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback