Tisdag.

Idag har man kört och pluggat igen då det har gått bra !
Imorn ska jag plugga stenhårt , djupinlärning så det sitter.
Många sitter bara att gör prov efter prov efter prov men det är inte bra för då lär man sig bara för stunden och till provet, det kallas ytinlärning.
Jag ska gnugga in alla kunskaper i hjärnan så dom sitter ordentligt vem vet jag kanske blir trafiklärare en dag hehe! 


Såhär är bilen fixad som jag kör , min bil kommer dock inte se så förjävlig ut den här bilenbygger dom om typ 1 gång i halvåret därför den ser så sönderplockad ut.



Här är bilen jag kör!





Och sen bjuder jag på en film på min snygga parkering.




Nej nu ska jag sova Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback