tjohoo!

Igår var jag Darek och Emelie på kupolen och shoppade vi garvade mestadels av hela vistelsen men på 1 och en halv timme köpte jag 2 tjocktröjor , 1 stickad kofta , 1 jeansklänning/kappa ,1 par byxor, 2 typ skjorttunikor en ruttig och en randig och 3 par trosor!v Skitnöjd!!
Sen efter det vid 9:o vart det pizza och ännu mer skrat! Aaa vi hade så jävla kul igår!!
Jag tror jag aldrig har skrattat såhär mycket på 2 veckor någonsin, kommer bli tomt nu 2 veckor framöver när Darek inte är där.
Åh nu är man äntligen  är man hemma i lugnet typ ska bli så skönt och bara lägga sig i soffan och slappa hela kvällen !

Shit snart har jag körkortet vad ska jag göra då , typ skaffa ett jobb, resa? jag vet inte..
man vet aldrig vad framtiden kommer ge..

Jag vill något med mitt liv, inte som alla andra som bara ränner runt och lever i nuet en så vill jag verkligen inte bli, det enda som kretsar i deras huven är va fan ska vi göra på fredag? vart äre fest? eller ska vi gå ut. Vad tråkigt om det var det enda man spenderade pengar och tid på.

Nej under dessa 3 år har jag mognat så otroligt mycket och idag ser jag livet med lite andra ögon en då!

Ta vara på livet och alla runt omkring dig som du bryr dig om , skit i resten!


Kommentarer
Postat av: P - En som bryr sig

Kul med shopping! :) önskar jag fick shoppa som du hihi, behöver verkligen nytt!



och Grattis i förskott till körkortet, själv har jag inte börjat än och är lika gammal som du. =(



Hoppas du kommer på vad du vill göra av livet, önskar jag själv kunde det. Just nu lever jag väl i nuet som alla andra som du skrev, tills jag kommer på vad jag vill göra!



ha det fint, hoppas du hade det bra i helgen! Det hade jag, fyllde 20 nämligen :)

2009-03-22 @ 19:29:49
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-22 @ 19:32:22
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Alice.

Ahh Grattis så mycket och välkommen i gänget hehe systemet nästa då eller;)

2009-03-23 @ 22:54:31
URL: http://aliiicia.blogg.se/
Postat av: P - En som bryr sig

Tack tack så mycket! haha ja precis, var på systemet redan klockan 11 på morgonen dagen jag fyllde 20 haha ;p



men det var ju bara för att jag inte hade tid senare haha!...vi säger väl så ;p

2009-03-24 @ 12:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback