jaaaaaaaaaa!!

Ja mitt bilstöd gick igenom så nu är min bilp å väg från Canada till Sverige, fyfan det kändes jävligt kul att öppna  det brevet idag!! jippi!

Jaha så hgar jag vart på mitt första gruppmöte på xtravaganza det var kul, jag ska köra på helfart till nbörjan få se hur länge jag orkar , men kör jag på helfart dvs att man bara käkar måltidsersättningar pulver+ vatten kommer det ta ca 4 månader att nå min målvikt, men kör jag på halvfart dvs då äter nman små portioner + måltidsersättningar kommer det ta ca 11 månader ! Men jag börjar med herlfart så får vi se hur länge jag orkar , så nu kanske jag har ätit min sista matbit på 4 månader!

GO ALICE!!!





Kommentarer
Postat av: P

GO aliceee! :)

2009-05-20 @ 12:18:34
Postat av: camilla

alltså, "P" vem är du egentligen? alltså vad heter du förutom P ? :)

2009-05-20 @ 12:29:00
Postat av: P

hihi ja...nåt på P iallafall :p hihi! :)

2009-05-22 @ 08:09:34
Postat av: c

varför inte bara säga vad du heter?

2009-05-23 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback