miss

Kan man sakna någon man aldrig träffat? för första gången på ja men 20 år saknade jag min lillasyster för första gången igår , jag har aldrig träffat henne för hon fick inget långt liv utan flög till himlen efter bara några dagar i livet hon skulle ha vart 18 år idag om hon hade fått leva Gabriella hette hon , Varför fick hon en hemsk sjukdom och dog , jaja men först dog hon , sen va det min tur också men jag kämpade emot och fick överleva fast på helt andra vilkor jag fick ett handikapp som jag kommer att få leva med i hela mitt liv skitvärld, men jag fick ialefall leva det fick inte Gabriella jag hatar denna värld så otroligt mycket min syster fick dö och jag fick bli såhär , va är detta för värld egentligen ?


Denna låt är till dig Gabriella!

Kommentarer
Postat av: pillis

älskling då.. du är bäst.

i miss you, du glömde ringa mig igår!

2009-05-26 @ 12:08:08
Postat av: pillis

älskling då.. du är bäst.

i miss you, du glömde ringa mig igår!

2009-05-26 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback