yesterday.

Igår var det Cockys dag vi var iväg på akupunktur,kiropraktik/ massage hon gillade det jätte mycket men hon hade en muskelbristning i bogen sen var hon lite öm i vänster gaffelband nmen jag fick en massa strech övningar som jag ska göra varje dag saom ska förebygga att det blir värre! Men det var jätte intressant hon var jätte duktig hon som gjorde behandlingen.
Så nu snart ska vi till stallet ut och promenera med tjejen och strecha vet inte hur det stavas men ni fattar väl. Jaja men så är det !

Livet är tungt just nu , vet inte riktigt vart jag ska ta vägen ..jag vill försvinna , går det?




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det går inte..

2009-05-27 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback