fredag.

Mina tankar om idol.


Nr 1 : Erik- Har en sjukt bra röst, glimten i ögat, han sjunger rakt igenom rutan in i mångas hjärtan, han har helt enkelt DET.

Nr 2: Reza- En grym röst, rör sig som en stjärna , utsrålning ja en riktig stjärna enligt mig.

Nr 3 : Calle - Har en otrolig röst , han är cool, rör sig snyggt , han skulle passa i att stå på scen med ett band bakom sig, men mit hjärta fångar han inte tyvär men han är grym på de han gör.

Nr 4 - Tove - Har en helt okej röst , men hallå hon är grym på scen, hon kör sin still ,hon kan komma långt tror jag.

Nr 5 . Mariette - Hon har en extremt bra röst sjunger super fint men mer en så är det inte, hon rör sig absolut inte fint på scen hon ser bara stel ut vaggar fram och tillbsaks , tyvär men en artist kan inte bara sjunga bra utan måste hela paketet och det har inte Mariette.

Nr 6 - Eddie - Tyvär men han har nog gjort sitt han fångar inte mitt intresse iaf.




Tack för mig godnatt.





Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gillar Erik och Tove. Jag tycker att någon av dom ska vinna.

2009-11-07 @ 09:54:17
Postat av: Emmmiz Dillen

Vi älskar din blogg!!!

2009-11-07 @ 20:28:27
URL: http://ourfriends.blogg.se/
Postat av: Emmmiz & Dillen

Vi älskar din blogg!!!

2009-11-07 @ 20:30:00
URL: http://ourfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback