onsdag.

HEJ!

Min gumma mår inte bra hon är inte ren när hon rör sig något är fel hon ser öm ut i vänster fram+ att hennes päls är lång ,matt i färgen och stripig undra hur hon mår hon kanske är deprimerad eller så har hon ont någon stans , eller så har hon hört att jag pratat om att sälja henn så hon kanske är ledsen eller så är hon bara lite höst deppig.
Vi får se vad veterinären säger imorn .

Nej snart ska jag gå och lägga mig och läsa i min bok som jag fått låna av underbara Malin.

Godnatt!



Min fina tjej i full tävlingskondition.=)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Uscha då:-( Hoppas det går bra imorgon, och att det inte är nåt fel på henne!

Kram

2009-11-11 @ 22:00:56
URL: http://sandris.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback