fredag.

Hej!

Dagen började med stenhård tränning i sthlm, sen knallade vi iväg skulle ju till en butik på kungsgatan det tog ca 20 min att ta sig dit . men det var svinit kalt så jag gick in för att titta på en Canada gosse jacka som jag tänkt köpa men no no i helvete heller kostade 6000 skulle aldrig betala det för en jacka.
Men det var ändå mysigt I like Sthlm.På hem vägen handlade jag för kvällen så nu är vi mätta och belåtna.





Det här skulle jag viljas kalla en äkta alice låt nej men jag vet inte men den är sjukt grym
vem kan sitta still till detta nobody i gues?

I LOVE!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra. Kolla på sos-sportswear.com, bättre än Canada Goos. Sen pratar du med Jocke och Emma om du hittar någon bra, dom har butik i Sth också. Kram Mia.

2009-10-24 @ 00:12:43
Postat av: Anonym

Ja jag får titta in där =)

2009-10-24 @ 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback