Lördag.

Hej!

Tog en sovmorgon idag så skönt .
Sen har jasg inte gjort så mycket Eva är tillbaks så skönt hon är en sån otroligt genom snäll och underbar person=)
Ja sen har vi bara vart i stallet och fixat med Cocky vi red ut en sväng i skogen det var mysigt att komma ut lite .
Ja sen har det inte hänt så mycket mer idag , just nu är jag själv och då menar jag utan assisten det är skönt .
Tyst och skönt.  Det är bra att vara själv ibland tror jag det är jobbigt att ha en människa hos sig hela tiden ..

Ja nej  jag tänkte titta på en film på tv sen ,
Sen ska jag lägga in lite filmer på hundarna , så titta in lite senare om ni vill se något gulligt=)

Kärlek till er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback