oj.

Va lite extremt arg i förra inlägget men sånt får man stå ut med om man läser min blogg, det blir mycket svordommar ibland. men det är här jag skriver ner mina känslor för att lugna mig. Ibland undrar jag om jag har damp eller något hehe för när jag blir arg skulle jag kunna slå sönder vad som helst. aja men så känner väl många..
Jag kollade fel i almenackan ska inte på jobb möte imorn . Jag ska till mitt favorit ställe (INTE) ******. e så less på det stället.
Jag tycker om mina assistenter det är inte det men jag hatar att behöva ha dom här.
Tänk dig själv att aldrig mer i ditt liv få ha håret som du vill, hur skulle det kännas?
Ja fyfan säger jag bara
....

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback