phuh.

Jaha ja jag mår inte så bra jag har gallsten och nu tänker jag inte äta något förns jag har opererat bort den där jäveln. Får leva på Loka Smultron tills dess. För ett gallstens anfall är inte att leka med ingen smärta i världen går att jämföra med den , de slår till och med min mensvärk och den är inte heller att leka med.
Men det konstaterades endå igår var och gjorde ultraljud på gallan och den var full av grus.
Men det sjukaste på dagen var när jag går med bestämda kliv in i 70 ingången på akis den största ingången så går jag så fort att på något sätt snublar jag och ramlar pladask mitt i ingången fyfan vad jag skämdes nen det var kul också benen liksom bara vek sig. Dert sjuka är att jag har typ aldrig rammlat någon gång förut med proteserna jo typ en gång få fyllan i en snödriva hemma så det gjorde inte sdå mycket. Men så ska man premiär rammla i 70 ingången på akis kulkul. haha men det var lite kul.

Jaja nu vet ni att jag lever men inte mår så bra vi höres..




Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att höra att du lever! Bra att det gick bra att ramla, då har du gjort det med :) Hoppas di blir bättre snart! Har hört att gallsten gör sjukt ont! Kry på dig!!!

2009-09-26 @ 20:38:25
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: mammaK

Stackars dej som har gallsten! Hoppas du blir bra snart. Jag har också gjort bort mig i 70 entrén, snubblade på nån jävla matta som låg mellan dörrarna när det typ var stockning, fick grabba tag i närmaste person och famla mig upp i farten. Personen tyckte nog att jag var lite brutal men det var en reflex. Sen är det ju bara att låtsas som ingenting... Kramar

2009-09-27 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback