gårdagen.

Igår firade vi Frida va först och käka på Thai village sen tog vi några drinkar på terassen sen dansade vi loss på Etage riktigt lyckat och kul! Så idag har jag typ träningsvärk i hrla kroppen efter all dans och ränande hehe.

Sen först på dagen va Lisa med mig när jag bklev sminkad på Creative Make up blev jätte nöjd , sen följde Lisa med mig hem vi fixade oss och drack lite vin innan vi begav oss mot Thai Village för att käka.

Tack för en superkväll alla.

Men specielt tack till Lisa för att du är den underbara människa du e och för att du alltid ställer upp och finns där för mig när jag verkligen behöver de Love you och det var så otroligt kul att du följde med men det blir snart igen !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är en självklarhet! <3

2010-02-22 @ 08:20:09
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback