Gomorgon.

Shit klockan är 10.25 och jag e vaken kors i taket hehe, blev väkt av massor av sms sista dagen med sovmorgon på typ 4 dar hehe.
Aja var väl lika bra så man kommer upp någorlunda bra så man hinner med något.
När jag vakna märkte jag att jag hade träningsvärk på baksidan av låren sen igår antagligen när jag fixade hö påsarna i stallet ;)
Men det är inte det lättaste med dubbla underbensproteser kan jag säga , fick typ mjölksyra i hela benen  men jag gav mig fan på att jag skulle klara de och de gjorde jag !;)

Nej nu ska jag steka lite ägg med keso till de!

Vi höres.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du=att ge dig fan på något och klara det. inga ord kan beskriva dig bättre!

=)

2010-02-07 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback