hmm.

Just nu känns allt lite extra tungt, jag känner mig så otroligt ensam. Jag sitter här helt själv som jag nästan alltid gör.
Häromdagen läste jag ur en liten bok som jag hade på sjukhuset när jag var sjuk som alla fick skriva hälsningar i , det var liksom då jag förstod hur sjuk jag varit har nog aldrig riktigt förstått det det var jobbigt vart väldigt ledsen.
Det känns lite som att mnin gnista har försvunnit jag vet inte hur länge till jag orkar leva såhär. Det känns så jobbigt allt just nu. Jag vill bara lägga mig ner och försvinna ett tag och önska att allt var som förut när jag vaknar.
Och snart kommer julafton det gillar jag älskar julen, men sen nyår den jobbigaste dagen på hela året tycker jag, alla pratar om vilken klänning dom ska ha , hur dom ska sminka sig a men bara hur kul dom ska ha, Men i ngen absolut ingen har ens frågat mig vad ja ska hitta på. Men vem skulle offra en sån "underbar" kväll på året att vara med mig ingen absolut ingen , ska det behöva va så, är det meningen att jag ska sitta själv på nyår och veta att alla har så himmla kul. Det finns många tankar i mitt huvud just nu många jobbiga tankar .
Jag vill leva.



Mitt liv min kropp togs ifrån mig på bara en natt!


Kommentarer
Postat av: c to the amilla

aj lav jo

2008-12-14 @ 22:03:14
Postat av: Pillis

vi ska ju ha det bäst på nyår :) jag & mina två favoriter ju!! jag skulle offra vadsomhelst för dig min allis

2008-12-18 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback