hejlu!

Jag har typ tappat lusten att skriva men ska försöka.

Inatt sov jag skitdåligt och jag skulle upp 8 glöm det vart ty halv 12 fort in i duschen , sminka fixa hår och grejer.
Sen kom Carina frtån arbetsförmedlingen riktigt skön dam, vi pratade om jobb,praktikplatser m.m vi får se vad det blir. Men min dröm är typ att bli make up artist / styelist....ska kolla hur det är med såna utbildningar.
Sen har jag vart  stallet och stressat, nu är jag hemma ska snart laga mat Tacosallad ska bli gott, köpte lite chilinötter och cola light till tv:n sen ! Denm här fredagen blir lugn.

Måste lägga mig tidigt har utsläpp imorn så det blir väl upp vid Kvart i 7 någonting.

Nej nu ska jag ha en mysig hemma kväll framför tv:n Hörs !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback