ey yo!

Nej nu är det dags att sova , erbjöd mig att släppa ut hästarna imorn igen tänkte endå åka till stallet tidigt det är mysigt att va i stallet på morgonen. Sen blie det en tur ut i skogen igen tess får rida så tar jag min rulle men imorn blir det ordentligt med kläder på så att man slipper frysa asset av sig!
Sen vet jag inte vad vi hittar på skulle behöva städas lite här hemma och så!

En annan rolig sak just nu är att den 7:e ska dom ringa från hedemora jag ska beställa tid på intensivkurs för körkortet superspänande blir ca 6 veckor skulle jag tro eftersom jag måste övningsköra i specialanpassad bil så är det enda alternativet! Tänkte att i början på mars blir nog bra , men måste åka dit innan och kolla hur jag ska köra och så hiho kulkul=)



För tillfället är det en sån här bil jag tänkt mig köpa sen men vi får se=)


God natt allihop Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback