Godmorgon.

Nu har man vart uppe i ca 1 timme.  Sminkat mig och grejat Gjordev en jätte fräsch sminkning.
Förstb id bare minerals puder , vit skugga på ögonlocket och i ögonvrån sen la jag lite concealer precis under fransraden där nere så man ser lite piggare ut och sen rouge på de . Det ska jag fortsätta med.
Men nu sitter jag här och dricker frukost som vanligt, en smoothie med annanas, hallon och mjölk gott!
Ska åka vid 07-07.15 då drar vi till Sthlm ska till Röda korset kom inte riktigt ihåg vad vi skulle göra men jag tror jag skulle testa så att signalerna till öppna och stänga fungerade som det skulle på myo el protesen till höger arm, Sen på de ska vi till Danderyd OT- center och göra en avgjutning till den nya myo elen.
Sen blir det väl en snabblunch där någonstans.
Sen vidare till uppsala och ha intervjuer på Olivia 6 st gansksa jobbigt + att jag gissar på att jag kommer vara dötrött eftersom jag sovit ca 3 timmar inatt!
Nerj nu måste jag skynda mig.

Hörs ikväll Bye.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback