nej men hallå!

Det är ireterande med folk som hela tiden säger en massa konstiga ord man inte förstår + alla mäniskor som ska ha rätt hela tiden och inte kan aceptera att folk tycker olika !

Jaja hur har min dag varit , jo jag skulle gå upp kl 8 sen 9 sen 10 sen 11 sen 12 då ko m jag upp ur sängen det vart superstresigt så det var frukost i bilen för att få lite energi men det går ju bra det med vi var på mötet drog vidare till Hedins Bil och köpte nya torkarblad till bilen så nu ser man ut ur rutan igen fattar inte hur vi kunnat köra, Sen drog vi och tvättade bilen också så nu är den ren och fin igen. Sen var det full gas hemmåt dra på sig stallkläderna sen iväg till stallet för Cocky skulle skos halv 7 kom det någon hovslagare NEJ så jag tränade lite stå lös + stå stilla igånfen med Cocky det gick super bra. Så nu ska jag tränna det varje dag eller ifall försöka . Sen drtog vi hem igen käkade lite kollade film ochnu sitter jag här Ska vika en massa tvätt sen sova.

Sen imorn blir det upp tidigt och sen iväg och trän Det är efektivast att tränna på morgonen så imorn ska jag bränna lite extra fett, Sen blir det väl stallet sen måsye jag städa ser ut som ett kaos här hemma , sen på kvällen kommer lisa så ska vi käka middag dricka lite vin och ha trevligt =)


Vi hörs imorn Bye!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback