kvällstankar.

Hej!

Nu var det ett tag sen igen och jag har hunnit bli 21 år allt går så fort känns som att jag fortfarande är 17 någonstans men det är ju inte så konstigt för det var ju därifrån jag fått kämpa.
Alla år har gått så fort jag har liksom inte hunnit med..jag har fått tänkt och prioriterat på annat medanbs andra sprungit och supit och raggat killar typ. Fast har ju hunnit med en masssa kul också!
Nu är det snart 4 år sen allt gick i kras det är helt sjukt kan inte förstå...kommer nog aldrig riktigt förstå någonstans. Jag ser mig inte själv som handikappad kan nästan bli ireterad när någon säger det för jag känner mig absolut inte det..ja det är konstigt hur allt kan bli.
Jag brukar nästan jämt tänka när jag träffar folk hit och dit att liksom varför? varför just jag..det är helt sjukt.
Alla liksom bara lever på sina liv som vanligt medans man sitter där som i en dimma och inte fattar något.

Jag brukar tänka när jag är på Gåskolan, armprotesenheten, och mitt jobb ( allt ligger på samma ställe)
Att jag hammna fel för Danshögskolan ligger en bit till in på samma väg och det var ju dit jag skulle...

Men vafan ska man göra ...





Alice 17 år ovetandes om vad som härnäst ska komma..


Kommentarer
Postat av: Liisal

Grattis åter igen! Det vart en super födelsedag med massa fika tyckte jag! :) Och elias uppskattade verkligen att jag hade fått med mig hem lite gott fika! :) Haha ;)



Tack för att du finns & är den du är! <3

2010-01-13 @ 10:56:20
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback