......

Fre 8 aug 2008 23:57

jag kommer så väl ihåg första gången jag låg i din säng, vi låg där hur kära som helst å bara tittade på varan. Men ingen ingen av oss vågade erkäna de det ända du sa var hur mkt ja betyde för dig och att det alltid skulle vara vi på något sätt, jag kom till och med ihåg vad jag hade på mig vita pyjamasbyxor och ett röt linne. Jag har aldrig känt mig så omtyckt så älskad ja ja vet inte vad jag bara kände och såg i dina ögon hur underbart du tyckte det var att bara ligga där tätt intill varan å bara prata om livet å att vad som än hände så skulle vi vara tillsammans i vått och tort ,kallt å varmt, det skulle helt enkelt alltid vara du å jag . men allt som en gång var så underbart har förvandlats till frågor som inte har några svar. vart tog allt vägen ? de liksom bara flög bort med vinden på bara 2 år försvan den otroliga kärlek/vänskap som vi byggt upp och lovade att alltid hålla fast vid. Jag älskar dig föralltid vännen.


Kommentarer
Postat av: lisa

:'(

2010-03-19 @ 13:59:00
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback