smärta!!

jag skriver här för jag vill bara skriva av mig av 1 miljon tankar jag har i mitt huvud!!
jag träfade dig för 1 vecka sedan ungefär första gången på flera år det kändes konstigt mycket konstigt. men endå bra var skönt att känna din närhet för en stund, vi sa nästan inget till varandra men jag tror ingen av oss viste vad vi skulle säga. jag hade nästan glömt dig jag hade nästan glömt hur mitt hjärta krossades i miljoner bitar den dagen du sa att du inte älskade mig längre allt det har försvunnit med tiden jag har inte känt något när jag tänkt på dig drömt om dig du har liksom blivit en del av mitt förflutna, men nu vet jag inte vad jag känner allt bara kom tillbaka alla könslor alla tankar
ja allt bara kom tillbvaks, jag har tänkt på dig varje dag sedan vi sågs , jag kan inte få ur dig ur mitt huvud ...jag vet inte vad ja ska göra.
Du svek mig men jag har också svikit dig.
ja ja vet inte vad ja ska skriva eller göra, va kan vara bäst att låta allt bara vara och försöka gå vidare endå eller bara klippa all kontakt.
Jag blir helt insane .
jag hatar detta.
Det gör ont i itt hjärta och säga att jag vill nog aldrig mer se dig , fast jag egentligen vill va me dig hela tiden!
tror det får bli så .
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta jag kommer alltid känna något specielt för dig du har alltid betyt mest för mig"!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback